انسجام تیمی و کار دلی دو شرط موفقیت در حوزه پرورشی و فرهنگی است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی انسجام تیمی و کار دلی را دو شرط موفقیت در حوزه پرورشی و فرهنگی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انسجام تیمی و کار دلی دو شرط موفقیت در حوزه  پرورشی و فرهنگی است

علیرضا مالک اشرفی در گردهمایی معاونین پرورشی استان گفت: شرط توفیق ما در حوزه پرورشی انسجام تیمی است و وقتی هم صدایی داریم جواب هم می گیریم. ما باید مشارکت دلی در برنامه ها داشته باشیم به برنامه ای چون اردوی دانش آموزان زیارت اولی دلی نگاه می کنیم و این برنامه قطعا نتیجه بخش خواهد بود. کار در حوزه پروشی دلی است.
وی گفت: باید مربیان با برنامه های ستاد همراه باشند . کم کردن حجم مکاتبات از جمله روش های همراه کردن مربیان است. ما وقتی که تکلیف اضافه بر عهده مربی پرورشی محول می کنیم ظلم می کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: اصل کار ما دانش آموز است و هرجا دانش آموز نقش پذیرفت آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

وی ضمن تاکید بر نقش موثر مشاورین در مدارس و مراکز مشاوره گفت: مشاورین ما وظیفه دارند خودشان را به روز کنند.

مالک اشرفی گفت: سایت ایران پرورشی را جدی بگیرید و فعالیت های مدارس مناطق خود را رصد کرده و از طریق ایران پرورشی میتوانید از مدارس بازدید کنید. در این سایت محتوای آموزشی و برنامه سالانه وجود دارد.
وی گفت: باید ساز کار درست و وحدت رویه برای فعالیت ها دیده شود و برای برنامه ریزی فعالیت ها فرصت مناسب لحاظ شود.

وی اظهار کرد: مسئولیت زیر گروه مدیریت و راهبری سند تحول در استان به معاونت پرورشی استان محول شده است و تمام برنامه های ما باید منطبق بر سند تحول باشد.

مالک اشرفی گفت: پرسش مهر ریاست جمهوری امسال در مورد مهارت هایی که دانش اموزان در مدارس آموخته اند می باشد و باید این سوال تبیین شود.
وی گفت: برای حضور روحانیون طرح امین و طلاب وظیفه برنامه ریزی کنید هرجا از روحانیون متعهد استفاده شود آسیب اجتماعی کمتری خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: اگر نماز را در مدارس جدی بگیریم از اسیب های اجتماعی کم می شود، نماز جماعت مدارس خیلی مهم است و باید بازدید های ویژه ای از نماز جماعت مدارس صورت پذیرد. بهترین تبلیغ برای نماز حضور همکاران آموزشگاه در نماز جماعت است.

وی ادامه داد: شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی رکن اساسی است که باید جدی گرفته شود. سازمان دانش آموزی فراتر از یک تشکل است همچنین به خبر گزاری پانا توجه ویژه شود چرا که علاوه بر کار خبری و کادر سازی عاملی برای اجتماعی کردن دانش اموزان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار