جلسه شورای آموزش و پرورش تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - جلسه شورای آموزش‌وپرورش تایباد دوازدهم آذر در مدرسه شهید رجبیان شهر مشهدریزه از بخش میان‌ولایت و با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش تایباد برگزار شد

فرماندار تایباد در حاشیه این مراسم گفت: خیر نیکوکار حاج احمد خان اسکندری 9662 مترمربع زمین را جهت احداث مدرسه، پارک و سالن ورزشی در بخش میان‌ولایت تایباد اهدا کرد.

حسین شرافتی راد افزود: این خیر نیکوکار یک قطعه زمین به مساحت 1500 مترمربع را برای احداث یک واحد آموزشی 6 کلاسه با اعتبار ساخت هشت میلیارد ریال در شهر مشهدریزه بخش میان‌ولایت تایباد اهدا کرده است و حال کلنگ آن به زمین می خورد.

وی به اهدای یک قطعه زمین به مساحت چهارهزار مترمربع جهت احداث مدرسه‌ای دیگر در چهاربرجی توسط این فرد نیکوکار اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 662 مترمربع زمین جهت احداث پارک و نیز 1500 متربع زمین برای احداث یک سالن ورزشی در همین منطقه از دیگر اقدامات خیرخواهانه حاج احمد خان اسکندری است.

نماینده عالی دولت در تایباد بیان کرد: خیران و نیکوکاران مدرسه‌ ساز گام موثری در پیشرفت و توسعه علم و دانش در کشور به ویژه مناطق روستایی و محروم دارند. اقدامات موثری که این فرد نیکوکار در راستای توسعه شهری و پیشرفت علم و دانش در این منطقه انجام داد تا نسل‌ها بعد نام و یادش را ماندگار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مدرسه‌سازی با نگاه خیر و نیکوکاری در زمره اقدامات خداپسندانه محسوب می‌شود و باید این قبیل کارها فرهنگ‌سازی شود تا هرروز شاهد گسترش آن در نقاط مختلف بباشیم.

کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه و بازدید از زمین های اهدایی در چهاربرجی از برنامه های جلسه شورای آموزش و پرورش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار