ستاره دورتموند به لیورپول چراغ سبز نشان داد

تهران (پانا) – در حالی که جلسات سران دورتموند و چلسی برای انتقال ستاره آمریکایی به لندن ادامه دارد؛ این مهاجم 20 ساله دوست دارد برای لیورپول به میدان برود.

کد مطلب: ۸۷۵۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ستاره دورتموند به لیورپول چراغ سبز نشان داد

به گزارش استاندارد؛ منابع رسمی این سایت خبر داده‌اند که سران باشگاه چلسی روز جمعه با مدیران بورسیا دورتموند برای جذب کریستیان پولیسیچ مهاجم 20 ساله آمریکایی این تیم جلسه داشته‌اند.

این منابع گفته‌اند که مبلغ درخواستی بورسیادورتموند برای فروش پولیسیچ به چلسی 70 میلیون پوند است که لندنی‌ها در تلاش برای کم کردن این رقم هستند. این در حالی است که تنها 18 ماه از قرارداد بازیکن آمریکایی دورتموند باقی مانده و او حاضر به تمدید قرارداد با صدرنشین فوتبال آلمان نیست.

در حالی که جلسه‌های چلسی و بورسیا دورتموند برای این انتقال ادامه دارد و چلسی در تلاش است تا او را به جای ادن هازارد جذب کند، پولیسیچ دوست دارد به لیورپول برود تا یکبار دیگر زیر نظر یورگن کلوپ کار کند. پولیسیچ در سال 2015 توسط یورگن کلوپ از آمریکا به آلمان آورده شد و پس از یکسال حضور در جوانان بورسیا دورتموند، به تیم اصلی راه یافت اما زمانی که او به تیم اصلی دورتموند رفت، کلوپ این تیم را ترک کرده و راهی انگلیس شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار