علمی: پرورشی یعنی خوب بودن و خوب ساختن، قوی بودن و قوی ساختن

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی گفت: کار پرورشی و تربیت نسل آینده چیزی جز خوب بودن و خوب ساختن، قوی بودن و قوی ساختن نیست.

کد مطلب: ۸۷۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
علمی: پرورشی یعنی خوب بودن و خوب ساختن، قوی بودن و قوی ساختن

مراسم تکریم و معارفه مدیر اردوگاه دانش آموزی کوثر تبریز امروز سه شنبه 13 آذر ماه در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

طاهر علمی در این آیین اظهار داشت: برخی ویژگی ها در انسان در قبال مسئولیت اجتماعی می تواند درجات عالی را رقم بزنند که عبد بودن یکی از مهم ترین آنها بشمار می آید.

وی داشتن اخلاص را برای یک بنده عابد مهم و لازم عنوان کرد و ادامه داد: این خصوصیت انسان را به اوج و محبوبیت دنیوی و اخروی می رساند.

معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه کار پرورشی و تربیت نسل آینده چیزی جز خوب بودن و خوب ساختن، قوی بودن و قوی ساختن نیست، تصریح کرد: برای یک مدیر داشتن تعامل خوب و روابط عمومی بالا بسیار مهم است و موجب ترقی بشمار می آید.

علمی در پایان داشتن اخلاق کاری را ایجاد اعتماد اجتماعی دانست و تاکید کرد: هر کسی در هر مسئولیتی باید سعی کند با اخلاق انسانی سبقه و خاطره خوشی را بیافریند.

گفتنی است، روشن حسین علی زاده، مدیر اردوگاه دانش اموزی کوثر و اولین بانوی مدیر اردوگاه در کشور به کسوت بازنشستگی نائل آمد.

اردوگاه دانش آموزی کوثر به مساحت 8 و نیم هکتار و مجهز به سالن ورزشی و دارای امکانات بازی، تفریحی و با داشتن محیط مناسب برای پیاده روی عمومی آماده پذیرایی از اردوهای دانش آموزی است.

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دارای 16 اردوگاه دانش آموزی در سطح استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار