اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت برق استان تهران راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به منظور رعایت حقوق شهروندان، کاهش مراجعه مستقیم مردم به ساختمان‌های اداری و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۸۷۵۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت برق استان تهران راه‌اندازی شد

به گزارش وزارت نیرو، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، اپلیکیشن خدمات غیرحضوری این شرکت راه‌اندازی شد.
حاجی رضا تیموری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن در کمیته توسعه خدمات الکترونیک این شرکت طراحی و با کمک بخش خصوصی ساخته شد و سپس به صورت آزمایشی به مدت سه هفته در شهرستان ری در دسترس متقاضیان و مشترکین قرار گرفت و پس از رفع مشکلات جزئی در تاریخ 7 آذرماه در فروشگاه نرم افزار اندروید کافه بازار قرار گرفت.
وی افزود: در این اپلیکیشن 27 خدمت تعریف‌شده در معاونت خدمات مشترکین شرکت از جمله فروش انشعاب، تغییر نام انشعاب، تغییر تعرفه، افزایش یا کاهش قدرت قراردادی، تغییر مکان، قطع موقت، وصل مجدد و ... به متقاضیان و مشترکین تحت پوشش به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.
تیموری با تاکید بر تکمیل و گسترش این اپلیکیشن تصریح کرد: در برنامه آتی این شرکت است تا خدمات مربوط به سامانه فوریت های برق (121) نیز به این اپلیکیشن افزوده شود و هر گونه خاموشی با برنامه و بی برنامه از طریق این اپلیکیشن به مشترکین اطلاع رسانی شود.
تیموری گفت: در اجرای ماده 17 تصویب‌نامه شماره 1127128 مورخ 28 اسفند 96 شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری»، تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند برای جلوگیری از تراکم مراجعین و کاهش زمان انتظار مردم برای دریافت خدمات، تنها از طریق میز خدمت(حضوری یا الکترونیکی) ارباب رجوع را پذیرش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار