با موافقت نمایندگان صورت گرفت

اختصاص هزار میلیارد تومان برای تسویه بدهی پیمانکاران پروژه‌های نیمه تمام روستایی

تهران (پانا) - وکلای ملت با اختصاص مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به تسویه بدهی پیمانکاران، توسعه و تکمیل راه‌های روستایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهسازی معابر روستاها موافقت کردند.

کد مطلب: ۸۷۵۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص هزار میلیارد تومان برای تسویه بدهی پیمانکاران پروژه‌های نیمه تمام روستایی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) در جریان بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور با 193 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر در جلسه با تصویب بند (ض) موافقت کردند.

در متن این بند آمده است: «به منظور انجام تعهدات مندرج در بند (ه) این تبصره و تأییدیه سایر بدهی‌های دولت سقف اوراق موضوع این بند حداکثر تا 60 درصد از محل کاهش سقف اوراق موضوع بند (ب) آن افزایش می‌یابد.

مبلغ 10 هزار میلیارد ریال ناشی از این افزایش بابت تسویه بدهی پیمانکاران و طرح توسعه و تکمیل راه روستایی و عشایری به شماره طبقه‌بندی 1303016255 و کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام طرح‌های هادی و بهسازی معابر روستاها به شماره طبقه‌بندی 1502012001 به نسبت 70 درصد و30 درصد اختصاص می یابد.»

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی این بند اظهار کرد: «باید در این بند ذکر می‌شد منظور از 60 درصد، 60 درصد مقادیر بند (ه) است.»

در نهایت نمایندگانم مجلس با رای موافق به افزوده شدن عبارت پیشنهادی لاریجانی به متن بند (ه) موافقت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار