دستگاه‌های اجرایی استان کردستان موظفند ظرف یک هفته رسته‌های منتخب را بازنگری کنند

سنندج(پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تمامی دستگاه های اجرایی استان را موظف کرد ظرف یک هفته نسبت به بازنگری رسته های منتخب جهت بررسی طرح های متقاضی تسهیلات اشتغالزا، اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۷۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی استان کردستان موظفند ظرف یک هفته رسته‌های منتخب را بازنگری کنند

حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان، تاکید کرد: در این بازنگری رسته هایی را منتخب تعریف می کنیم که دارای بیشترین ظرفیت در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال باشد و در این راستا باید از تجارب قبلی استفاده و آنها را آسیب شناسی کنید.
وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به زودی ابلاغ می شود و از همه دستگاه ها انتظار داریم آمادگی جذب سریع آن را داشته باشند.
فیروزی همچنین از رییس شورای بانک های کردستان خواست با همکاری مدیران بانک های عامل استان، در خصوص بند الف تبصره ۱۸ نقشه راه استان را ترسیم و دستورالعمل ها تعریف کنند.
وی در این خصوص افزود: سهم کردستان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خواهد بود که با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال فرصت استفاده از این ظرفیت وجود دارد.
معاون استاندار در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست با همکاری صدا و سیمای استان از طرح های موفق مستندسازی کنند و تا هم به اطلاع مردم برسند و هم تشویق و ترغیبی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان باشد.
وی با یادآوری اینکه، یکی از وظایف این شورا بهبود فضتی کسب و کار است افزود: سرمایه صرفا سرمایه مادی نیست بلکه کارآفرینان سرمایه های معنوی هستند که با تکریم و هموار کردن زمینه فعالیت آنها می توانیم دیگران را نیز تشویق کنیم که سرمایه های مادی، معنوی و مهارتی خود را به کردستان منتقل کنند.
فیروزی در خاتمه با تاکید بر اهمیت جذب اعتبار مشاغل خرد و خانگی وتسهیلات حمایتی، از دستگاه های استان خواست در جذب این اعتبارات و ایجاد اشتغال هنرنمایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار