مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اختصاص مبلغ 2میلیارد تومان برای تجهیز امکانات مورد نیاز آزمایشگاه‌های مدارس استان کردستان

سنندج(پانا) - در راستای نظارت بر روند آموزشی و پرورشی و فعالیت مدارس استان ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به صورت سر زده از چند واحد آموزشی شهری سنندج بازدید کرد .

کد مطلب: ۸۷۵۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص مبلغ 2میلیارد تومان برای تجهیز  امکانات مورد نیاز آزمایشگاه‌های مدارس استان کردستان

در راستای نظارت و ارزیابی فعالیت واحد های آموزشی، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از دبیرستان دوره دوم دخترانه مستوره اردلان ، دبیرستان پسرانه دوره دوم آینده سازان و هم چنین دبستان پسرانه علم و دین ناحیه دو سنندج بازدید و با دانش آموزان ، معلمان و عوامل اجرایی این مدارس گفتگو کرد .

وی ضمن بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی ، نیروی انسانی آموزشگاه ، ساختمان و فضای فیزیکی به بررسی مسائل این مدارس پرداخت و به مشکلات واحد های آموزشی مذکور رسیدگی کرد .

قربانی در این برنامه از کلاس های درس بازدید و در جمع دانش آموزان حضور یافت و سپس در نشست مدیر و معلمان این مدارس شرکت و ضمن استماع نظرات و پیشنهادات آنان به مسائل و سئوالات مطرح شده پاسخ گفت و از زحمات همه فرهنگیان استان در راستای پیگیری امور تشکر کرد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در جریان بازدید از آزمایشگاه این مدارس از اختصاص مبلغ دو میلیارد تومان برای تجهیز وسایل و امکانات مورد نیاز آزمایشگاه های مدارس استان خبر داد و گفت : در سال تحصیلی جاری اقلام مورد تهیه و در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار