نقوی حسینی: قدرت آمریکا رو به افول است

ورامین ( پانا ) - نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت : این واقعیتی انکار ناپذیر است که آمریکا بد عهد و غیر قابل اعتماد است و این امر در روند مذاکرات هسته ای کاملا مشهود بود.

کد مطلب: ۸۷۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نقوی حسینی: قدرت آمریکا رو به افول است

سیدحسین نقوی حسینی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان ورامین که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس ، در شرایط جنگی قرار دارد و آرایش امروز ما باید همچون دهه 60 و در شرایط مقابله با دشمن باشد.

وی در ادامه گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ،جنگی تمام عیار علیه ایران اسلامی تدارک دیده تا به خیال خام خود مقاومت مردم را در هم شکند ولی با عنایت خداوند متعال ،توجهات حضرت ولی عصر(عج) ،رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب ،و وحدت قوه مجریه ، مقننه و قضائیه و ارکان نظام و ایستادگی مردم ؛ تمامی این تلاش ها با شکست منجر شده است.

نقوی حسینی تأکید کرد:آمریکا برای به زانو در آوردن مقاومت مردم ایران اسلامی ، تمامی توان خود را به کار برده است ولی امروز شاهدیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب این قدرت آمریکاست که رو به افول است و شاکله تحریم هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده در حال فروریختن است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با مسئولان کشور چین صورت گرفت این مطلب اعلام شد که آمریکا ازچین خواسته تا با همراهی سه ماهه با تحریم های آنان، مقدمات فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب ، شتر در خواب بیند پنبه دانه و این خواب هیچ گاه تعبیر نمی شود.

وی گفت: این واقعیتی انکار ناپذیر هست که آمریکا بد عهد و غیر قابل اعتماد است و این امر درروند مذاکرات هسته ای کاملا مشهود بود و ادامه راه همراه با توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به ایستادگی ، مقاومت و حضور در صحنه تمامی مردم و مسئولان نیاز دارد.

نقوی با اشاره به لزوم خدمت رسانی بی منت به مردم به عنوان صاحبان انقلاب تصریح کرد:امروزمدیریت نظام در بخش استانی و شهرستان در اختیار ماست و کارهایی که در این ایام انجام می دهیم ، در سابقه تاریخ باقی می ماند وبرای رفع مشکل مردم همه باید به میدان آمده و بی منت به صاحبان اصلی انقلاب خدمت ارائه کند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت استان تهران افزود: این استان در حوزه های بهداشت ، درمان ، فرهنگ ، اقتصاد و بسیاری از زیرساخت ها در محرومیت قرار دارد و شهرستان های استان ، بیش از مرکز از این محرومیت رنج می برد.

/ خبرنگار : مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار