رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در همایش "بسیج و تأثیر آن در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی در افق ۱۴۰۴" ؛

به دنبال نظام آموزشی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران هستیم

تهران (پانا) - قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور مطرح کرد: به دنبال نظام آموزشی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد مطلب: ۸۷۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال نظام آموزشی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران هستیم

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، غلامرضا کریمی در همایش "بسیج و تأثیر آن در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی در افق ۱۴۰۴" ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران بسیج و تفکر بسیجی بوده است و بیشترین نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی بر عهده بسیج بوده است.

وی افزود: هر جا ضرورت ایجاب کرده است کارکرد بسیج به سمت توسعه و آبادانی رفته است و درجایی که بسترسازی برای دفاع و فعالیت‌های خارج از کشور نیاز بوده است بسیج حضور پیداکرده است و نقش‌آفرینی کرده است.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته به دلیل تفکر و حضور بسیجیان بوده است و در حال حاضر بیش از ۱۱۰مدرسه در ۶۰کشور دنیاداریم که در این پایگاه‌ها ضمن ارائه آموزش زبان و ادبیات فارسی به دانش آموزان، چارچوب ارزش‌های ایران اسلامی هم به دانش آموزان و علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

کریمی بابیان اینکه به دنبال نظام آموزشی بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: اگر یک روز مهم‌ترین عنصر قدرت ایران در غنی‌سازی انرژی هسته‌ای بود امروز مشاهده می‌کنیم که باوجود تحریم‌ها و عدم غنی‌سازی، میزان نفوذ ایران در منطقه مؤلفه قدرت ایران شده است و این بسیار برای ما ایرانیان واجد ارزش است.

قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور تصریح کرد: تفکر بسیج شامل تمام آحاد مردم می‌شود و امروز از افتخارات نظام صدور تفکر بسیجی به منطقه است و گروه‌های مبارزی که در کشورهای دیگر شکل می‌گیرد برگرفته از انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی است و ملت ایران آنجا که از امنیت و اقتدار ایران سخن به میان می‌آید هماهنگ و هم‌شکل در عرصه دفاع حضور پیدا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار