شانزدهم آذر سر آغاز حرکتی نو در استکبار ستیزی دانشجویان بود

نجف آباد (پانا) - سرپرست مرکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد گفت: شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نوپا در سیر استکبار ستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت به بلوغ رسید.

کد مطلب: ۸۷۵۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شانزدهم آذر سر آغاز حرکتی نو در استکبار ستیزی دانشجویان بود

علیرضا حاجی صادقیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو تصریح کرد: 16آذر روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است.در چنین روزی، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خونپاک دانشجویان که در مقابل شیطان بزرگ سر خم نکردند گواهی سند آزادگی و حق طلبی جوانان ایران گردید.

سرپرست مرکز آموز عالی افزود: امروزه نیز دانشگاهیان کشور که فرزندانی چون احمدی روشن و دیگر شهدای برومند را تقدیم انقلاب کرده است. دانشجو معلمان به عنوان انسان سازان آینده باید بدانند که دشمنان در جهت مقابله با حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور، دانشگاه و دانشجو را آماج توطئه ها قرار داده و ضمن وحشت از بالابردن پرچم علم و دانش برای مقابله با این حرکت برنامه ریزی‌ها و هزینه‌های سنگینی می‌کنند.

وی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد نیز با تربیت دانشجو معلمان خلاق، مومن ، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها و با بصیرت دینی و سیاسی حرکت همه جانبة خود را برای رسیدن به آرمان ها در بخش‌های مختلف ادامه می دهد و مجموعه مدیریت دانشگاه نیز تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن فضای با نشاط و پر بار برای دانشجو معلمان که پرچم دارد تعلیم و تربیت هستند به کار گرفته است.

وی با تبریک روز دانشجو اظهار کرد : اینجانب نیز ضمن عرض تبریک روز دانشجو به عموم دانشجویان کشور بویژه دانشجومعلمان عزیز ، آرزوی توفیق هر چه بیشتر آنها را از درگاه خداوند خواستارم و امیدوارم با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار