توجه به خانواده شهدا و ایثارگران یکی از اولویت های وزارت بهداشت است

نیشابور (پانا )- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم اهدای آمبولانس به بنیاد شهید نیشابورگفت: امروز باعث افتخار است که در راستای تکریم ایثارگران، شاهد واگذاری یک دستگاه آمبولانس، جهت تسهیل در امرخدمات درمانی خانواده های شهدا و جانبازان هستیم.

کد مطلب: ۸۷۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه به خانواده شهدا و ایثارگران یکی از اولویت های وزارت بهداشت است

حجت الاسلام معصومی افزود: به لطف وزیر ایثارگر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به جانبازان بنیاد شهید شهرستان نیشابور اهدا شد.

مدیرکل بنیاد شهید افزود: هاشمی، خود از خانواده های معظّم شهدا و از جهادگران دوران دفاع مقدّس است که مایه افتخار است.

وی با تشکّر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: محسن عظیمی نژاد مدیری جهادی، مسئولیت پذیر و فرهیخته است و افتخار بزرگی است که امروز شاهد این همکاری و مشارکت بین دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بنیاد شهید هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر محسن عظیمی نژاد خود در جبهه های جنگ حضور داشتند و دغدغه های ایثارگران را درک می کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم، زاهدی نیا به نمایندگی از جانبازان هفتاد درصد از وزیر بهداشت و کمک دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به منظور اهدای آمبولانس به بنیاد شهید تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت ارگان های دولتی دغدغه ها و مشکلات ایثارگران به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار