نرخ طلاق بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی 2 درصد است

ارومیه(پانا)-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: تنها 2 درصد از ازدواج مددجویان این نهاد در استان به طلاق منجر می شود که رقمی قابل مقایسه با دیگر اقشار نیست.

کد مطلب: ۸۷۵۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نرخ طلاق بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی 2 درصد است

عزیز سهندی افزود: این امر به علت اجرای برنامه های آموزشی پیش، حین و پس از ازدواج بوده که به طور منظم برگزار می شود.


وی اضافه کرد: علاوه بر آن طرح های فرهنگی و معنوی در راستای تحکیم بنیان خانواده بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی برگزار می شود.


وی بیان کرد: امسال در راستای تسهیل ازدواج مددجویان، کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اقدام به برگزاری نزدیک به 100عنوان کارگاه و کلاس آموزشی با موضوع آمادگی برای ازدواج، همسرداری، اخلاق اسلامی، احکام، سبک زندگی اسلامی، آسیب های اجتماعی و قرآن کریم کرده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات بلاعوض کمک هزینه ازدواج به یک هزار و 695 مددجوی این نهاد خبر داد و گفت: وام ازدواج مددجویان در چارچوب وام های کارگشایی از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، منابع دولتی و کمک های خیران تا سقف پنج میلیون تومان قابل پرداخت است.


سهندی افزود: تسهیلات ازدواج برای مددجویان استان طی سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 30 درصد از لحاظ مبلغ و 18 درصد از لحاظ تعداد رشد داشته است.


ارائه تسهیلات ازدواج از جمله مهمترین اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می رود.


سالانه هزاران مددجوی کمیته امداد در آذربایجان غربی ازدواج کرده و تسهیلات بانکی و بلاعوض دریافت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار