کشف تریاک در بار گوجه فرنگی

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد و گفت: از خودرو متهمان 151 کیلوگرم تریاک در پوشش بار گوجه فرنگی کشف شد.

کد مطلب: ۸۷۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف تریاک در بار گوجه فرنگی

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد بخشنده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که 4 سوداگر مرگ ، ضمن تشکیل یک باند، اقدام به قاچاق مقادیری مواد مخدر در پوشش صیفی جات کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات تکمیلی و گسترش چتر اطلاعاتی در نهایت ، رد متهمان در تقاطع جاده ساوه - بزرگراه آزادگان زده شد که به دنبال آن با هماهنگی مقام قضائی ، ماموران کامیون آنها را که حامل بار گوجه فرنگی بود شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به دستگیری 4 متهم در این رابطه ادامه داد: پس از انتقال کامیون به مرکز میوه و تره بار مرکزی تهران و تخلیه بار گوجه فرنگی در بازرسی از آن 151 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی گرفتند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری دیگر مرتبطان و شناسایی زوایای پنهان پرونده کماکان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار