با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در اراک افتتاح می شود

پانا(اراک)- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در روز سه شنبه 13 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۵۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در اراک افتتاح می شود

مهدی جهان‌میرزایی در گفت‌ وگو با خبرنگار پانا استان مرکزی افزود: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت تولیدی و صنعتی از سراسر کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه واحدهای مرتبط با صنعت، معدن و ابزارآلات با حضور گروه های صنایع تولیدی، معدن و صنایع معدنی، صنایع ریلی، صنعت نفت، گاز، پتروشیمی،نیروگاهی، ماشین آلات صنعتی و معدنی، صنایع پیشرفته، تجهیزات صنعتی، اتوماسیون، ابزارآلات، آلومینیوم، متالوژی و ریخته‌گری، فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع از سیزدهم تا شانزدهم آذرماه جاری برپا می‌شود.

جهان‌میرزایی همچنین از افتتاح چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تبلیغات و بازاریابی همزمان با این نمایشگاه در محل سالن پرشیا خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز در وسعت 3 هزار مترمربع با حضور 30 غرفه برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار