مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش قطبی ادارات مدارس غیر دولتی:

توسعه مدارس غیردولتی یکی از نمودهای اصلی مشارکت در آموزش و پرورش است

زنجان (پانا)-مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش قطبی ادارات مدارس غیر دولتی در سالن کنفرانس ناحیه یک زنجان گفت: توسعه مدارس غیردولتی یکی از نمودهای اصلی مشارکت در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۷۵۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مدارس غیردولتی یکی از نمودهای اصلی مشارکت در آموزش و پرورش است

همایش قطبی ادارات مدارس غیر دولتی در سالن کنفرانس ناحیه یک زنجان با حضور روسا و کارشناس مسئولان ادارات مذکور استان های آذربایجان شرقی و غربی،قزوین،اردبیل و زنجان برگزار شد.

در این همایش مریم رشتچی گفت : توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش به عنوان مهمترین برنامه محوری دستگاه تعلیم و تربیت پیگیری می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود : تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با مشارکت فعال مردم در این نهاد تاثیرگذار امکان پذیر است.

وی مشارکت مردم در آموزش و پرورش را برای تربیت صحیح دانش آموزان ضروری دانست و اظهار داشت : باید زمینه ای فراهم ساخت تا همه اولیا حضور فعال در مدرسه داشته باشند تا بتوان آموزش و پرورش مطلوب و مناسبی برای آینده سازان ایران اسلامی فراهم نمود.

رشتچی ، توسعه مدارس غیردولتی را یکی از نمودهای اصلی مشارکت در آموزش و پرورش دانست و افزود : کیفیت آموزشی مهمترین خواسته اولیا از همه مدارس بویژه مدارس غیردولتی است که در این زمینه ضروری است مدیران محترم این مدارس با استفاده از آخرین یافته های حوزه علوم تربیتی نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس اهتمام لازم را معمول دارند.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان، توسعه مشارکت های مردمی را زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی دانسته بر توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی تاکید نمود.

وی در پایان ابراز داشت: توسعه مشارکت های مردمی در تمامی ابعاد عاطفی ، فکری و اجتماعی و مالی آن در آموزش و پرورش مهم و اساسی است در این میان مدارس غیردولتی نماد اصلی مشارکت مردم در حوزه تعلیم و تربیت است ، تجربه نشان داده است هر کجا بخش غیردولتی ورود پیدا کرده نتایج مطلوب و مناسبی هم به دست آمده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار