معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور: مردم از مدیران و مسئولان پیشرفت، اقتدار و ساماندهی امور کشور را می خواهند

مردم از ما می خواهند پارتی بازی و باند بازی نباشد

تبریز (پانا)- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مردم از مدیران و مسئولان بدون توجه به گرایش و منش خاصی و بدون جریان و جناح، پیشرفت، اقتدار و ساماندهی امور کشور را می خواهند.

کد مطلب: ۸۷۵۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور: مردم از مدیران و مسئولان پیشرفت، اقتدار و ساماندهی امور کشور را می خواهند

حسین ذوالفقاری در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی و مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز با بیان این که اکنون که چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد اذعان داریم مردم، مهم ترین عامل ثبات و امنیت در کشور هستند، اظهار کرد: از قبل انقلاب تا کنون عوامل متعدد باعث ثبات کشور بودند ولی مردم اصلی ترین پایه مقاومت ها بودند و در مسیر انقلاب و پیروی از خط امام(ره) همواره مشکلات را تحمل کردند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا تمام امکانات و ظرفیت هایش را بسسیج کرده تا این مقاومت را بشکند و اگر ما غفلت راهبردی کنیم این مردم که عامل ثبات بودند ناامید خواهند شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بیان کرد: مردم از مدیران و مسئولان بدون توجه به گرایش و منش خاصی و بدون جریان و جناح، پیشرفت، اقتدار و ساماندهی امور کشور را می خواهند؛ مردم از ما کارآمدی می خواهند و در عمل می خواهند ببینند چه اتفاقی در کشور می افتد و همچنین پایبندی به ارزش های اصیل اجتماعی را از ما می خواهند.

ذوالفقاری ادامه داد: مردم از ما می خواهند منفعل نباشیم بلکه فعال و جدی باشیم و پایبند به قانون باشیم و بدانیم که مردم با تجمل گرایی و تشریفات میانه ای ندارند و مسئولان باید این امور را کناربگذارند برای این که عمر ما وقف خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: مردم از ما می خواهند پارتی بازی و باند بازی نباشد؛ بروکراسی اداری ما مردم را خسته کرده است و حدود خیلی از اختیارات و مسئولیت ها مشخص نیست، ریشه خیلی از مسایل انباشت قوانین و مقررات است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: مسئولین هفته ای یک بار برای مراجعین وقت بگذارند، ما دنبال مرید پروری نیستیم بلکه دنبال مدیر پروری هستیم و اگر حاصل کار ما رضایتمندی مردم باشد هیچ تهدید نمی تواند کارساز باشد.

ذوالفقاری تصریح کرد: امروز ستون و خیمه انقلاب مقام معظم رهبری هستند و وحدت، تحت هدایت ها و مدیریت ایشان امکان پذیر است.

وی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: وزارت کشور حتی یک مورد حاشیه در این زمینه نداشت و قانون را اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار