معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

استان خراسان جنوبی دارای پیشینه فرهنگی بسیار بالایی است

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت : استان خراسان جنوبی دارای پیشینه فرهنگی بسیار بالایی است که یکی از دلایل آن داشتن سومین مدرسه علوم جدید بعد از دارالفنون تهران و رشدیه تبریز است.

کد مطلب: ۸۷۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استان خراسان جنوبی  دارای پیشینه فرهنگی بسیار بالایی است

مشیرالحق عابدی در نهمین نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی افزود: در این ارتباط درخواست های زیادی توسط مسئولان عمرانی مطرح است که امید است با دستور معاون وزیر کشور مقدمه ای برای خدمت بی منت به مردم این دیار باشد.


وی حضور معاون وزیر و استاندار جدید را در استان به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امید است موضوعات قابل پیگیری در حوزه تحت مسئولیت از جمله خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی برای شهرداری ها و دهیاری های استان علاوه بر سهیمه تعیین شده افزایش یابد.


عابدی بیان کرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور با 460 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارای قابلیت های بی نظیری است که نمونه ای از آن توسط رئیس جمهوری چندی قبل در جلسه هیات دولت اعلام شد.


وی عنوان کرد: این استان دارای پیشینه فرهنگی بسیار بالایی است که یکی از دلایل آن داشتن سومین مدرسه علوم جدید بعد از دارالفنون تهران و رشدیه تبریز است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: از این رو مردمان این استان متدین، فرهنگی، صبور، قانع و کم ادعا هستند که شاید همین ویژگی ها دلیلی بر ابراز برخی نامهربانی ها از جانب اولیای امور مردم در کشور شده است.


وی یادآور شد: 14 ماه از محضر استاندار سابق استان استفاده کردیم که زمینه ساز اقدامات شایسته ای به ویژه در حوزه های اقتصادی و عمرانی سبب پیشرفت و عمران استان شد.


عابدی اظهار امیدواری کرد؛ حضور استاندار جدید با بهره گیری از تجربیات گرانقدر گذشته و اشراف بر موضوعات مهم روز و استفاده از توان متعهدان، معتمدان، متخصصان مایه بسی برکات برای مردم استان باشد.


وی یادآور شد: با عنایت به صدور حکم سرپرستی استانداری برای اینجانب توسط مقام وزارت از همکاری های بی شائبه تمام مسئولان استان قدردانی می کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار