نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مدیران :

شرایط مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه کنید

بیرجند(پانا) ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مدیران و استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در این شرایط مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه کنید و برای آینده طرح و نقشه و راه برون رفت از مشکلات را باید عملیاتی کنید.

کد مطلب: ۸۷۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شرایط مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه کنید

آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (12 آذر) در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و هفتمین استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: پیداست که ملک صاحب دارد و آن خداوند است و بندگان در فرصت های محدود آزمایش می شوند و خلقت انسان هم برای آزمایش است.

وی با اشاره به آیه سوره ملک «تَبَارَکَ الَّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا وَهُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ» گفت: موت شیء وجودی است نه عدم چرا که اگر عدم باشد خلق الموت معنی ندارد و حیات نیز از نظر رتبه مقدم بر موت است اما در این آیه قرآن یکی از ظرافت ها این است که باید حواسمات همیشه روی موت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشاغل دنیا زیاد است و مرگ را از یاد انسان می برد لذا مقدم بر حیات شده، ادامه داد: باید حیات را بر اساس مرگ تتظیم کنیم و توجه داشت هرکسی در هر جایی کارش پایانی دارد اما امیداریم پایان ها به خیر باشد.

آیت الله عبادی به مسئولان حاضر در جلسه توصیه کرد: در این فرصتی که خداوند برای آزمایش به شما می دهد باید از خداوند کمک بخواهید چرا که فرصت ها از دست می رود اما نمره آزمایش می ماند که چه کردیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور که برخی به نان شب محتاج هستند این سبدهای کالایی که می دهند نمی تواند جایی را پر کند و بقیه مخارج زندگی مردم می ماند، عنوان کرد: اگر این سبد کالا به دست مردم برسد با این قیمت های بالا که رخ داده و نظارتی که وجود ندارد این 200 هزار تومان تنها 2.5 کیلو گوشت می شود!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: بیش از هر چیزی مدیران در هر مسئولیتی که هستند کاری نکنند که در این قرن که قرار است دست بشر گرفته شود با مدیریت خود بشر را به سمت برده داری لیبرالی ببرند.

آیت الله عبادی افزود: اما مردم خراسان جنوبی از نظر فرهنگی قوی، با ایمان و اهل قناعت هستند و در همه کارهای خیر حرف اول را می زنند.

وی خطاب به مدیران و استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در این شرایط مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه کنید و برای آینده طرح و نقشه و راه برون رفت از مشکلات را باید عملیاتی کنید.

محمد صادق معتمدیان، استاندار جدید خراسان جنوبی هم در این دیدار با ابراز خوشحالی از اینکه توفیق یافته خدمتگزار مردم در این استان ولایتمدار باشد، گفت: خراسان جنوبی ظرفیت های بسیار خوبی دارد و امیدوارم با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در جهت استفاده از ظرفیت های این استان منشاء خیر باشم.

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور هم با بیان اینکه براساس قانون مجلس مدیران بازنشسته جای خود را به مدیران جوان تر می دهند، گفت: استان خراسان جنوبی از استان های زرخیز کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار