حکیم زاده عضو شورای اندیشه ورز شبکه آموزش شد

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با حکم معاون سیمای سازمان صداوسیما، عضو شورای اندیشه ورزی شبکه آموزش شد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حکیم زاده عضو شورای اندیشه ورز شبکه آموزش شد

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، بنا بر پیشنهاد مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش، اعضای شورای اندیشه‌ورزی این شبکه با حکم مرتضی میرباقری معاون سیما منصوب شدند.

بنا بر این احکام رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، محمدمهدی مظاهری، رییس موسسه بین‌المللی فرهنگی اکو در ایران، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور، کاوه اشتهاردی، رییس هیات مدیره شرکت کسب و کار ایران و مدیرعامل سابق ایرنا اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه آموزش را تشکیل می‌دهند.

در حکم معاون سیما به آینده‌پژوهی و پیشنهاد مسیر آتی شبکه با توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آن، پیشنهاد محورهای برنامه‌سازی در مناسبت‌های مذهبی و ملی در گفتمان ابلاغی معاونت سیما و پیشنهاد ایده‌های نو و خلاقانه برنامه‌سازی اعم از محتوایی و ساختاری به منظور ارتقای جذابیت و اثرگذاری برنامه‌ها اشاره شده است.

تحلیل و بررسی گزارش های نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد مراجع درون و برون سازمانی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های شاخص و پر مخاطب شبکه از نکات دیگری است که معاون سیما بر آن تاکید داشته است.

پیشنهاد راهکارهای افزایش بهره‌گیری شبکه‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌های نوین و فضای مجازی از دیگر وظایف این اعضا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار