استاندار کردستان:

امنیت پایدار کردستان حاصل همدلی وهمراهی همە نیروهای نظامی، انتظامی وامنیتی است

سنندج(پانا)-استاندار کردستان وجود امنیت پایدار در استان را حاصل تلاش، همراهی وهمدلی همەی نیروهای نظامی، انتظامی وامنیتی دانست.

کد مطلب: ۸۷۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امنیت پایدار کردستان حاصل همدلی وهمراهی همە نیروهای نظامی، انتظامی وامنیتی است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی استان کردستان با تشکر از تلاش های همه کسانی که در ایجاد امنیت در کردستان تلاش می کنند گفت؛ در شورای تامین استان تعامل بسیار ارزنده ای وجود دارد که حاصل این تعامل امنیتی است که برای کردستان به ارمغان آورده شده است.
وی اقتدار وتوانمندی را دو شاخصه موجود در نیروهای نظامی وانتظامی دانست وگفت؛ این اقتدار موجب شده است تا خواب پریشان دشمنان برای کردستان هرگز تعبیر نشود.
مرادنیا ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی موجود در استان و وجود امنیت پایدار روند توسعه وسرمایه گذاری در کردستان بیشتر شود.
استاندار کردستان ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده پیشین انتظامی استان، وی را شخصیتی ارزشمند، متواضع ومردمی دانست وگفت؛ وی شخصیتی بود که کوچکترین برخودرد خشن را از نیروهای تحت فرماندهی خپد نمی پذیرفت وهمین امر به ثبات وامنیت کردستان کمک می کرد.
مرادنیا افزود؛ امیدوارم این روح تعامل وخلق وخوی ارزشمند در فرمانده جدید انتظامی استان همچنان تداوم داشته باشد.
در این مراسم از زحمات وخدمات سردار"خرم نیا" تقدیر و سردار"علی آزادی" در سمت فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کردستان با حضور سردار "اشتری "فرمانده انتظامی کشور معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار