طرح تشدید بازرسی از کلیه صنوف کلید خورد

البرز (پانا) - آقایی ، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرزگفت:طرح تشدید بازرسی از همه صنوف با همکاری بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز و بازرسین اتاق های اصناف کلیه شهرستان های استان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح تشدید بازرسی از کلیه صنوف کلید خورد

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز گفت: این طرح در قالب شیفت های صبح و عصر از دهم آذر ماه آغاز شده و تا دیماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سیامک آقایی؛ سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره اهداف نظارتی این طرح گفت: مهم ترین هدف این طرح، مبارزه و جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی متخلف با تمرکز و برخورد جدی با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است.

آقایی افزود: در طرح تشدید بازرسی به صورت فوری وضربتی به گزارش ها و شکایت مردمی که از طریق سامانه 124 واصل شده است؛ رسیدگی خواهد شد.

وی درباره کالاهای هدف این طرح، تصریح کرد: هرگونه کالا و ارائه هرگونه خدماتی دراین طرح مورد بازرسی قرار خواهد گرفت اما کالاهایی چون میوه وتره بار، مرغ و تخم مرغ، گوشت، شیرینی، خشکبار، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و روغن موتور جزو کالاهای هدف هست که بیش از پیش در بازرسی ها مورد توجه قرار می گیرد.

بنا به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در طرح تشدید بازرسی، سوپر مارکت ها، رستوران ها و آرایشگاه های زنانه نیز به دقت رصد خواهند شد.

آقایی درخاتمه از شهروندان درخواست کرد که هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار