آموزش مهارتهاری زندگی به دانش آموزان انگیزه فعالیتهای بیشتری می دهد

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در جلسه نشست روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق گفت:حضور دانش آموزان پیشتاز در جلسات مختلف مایه مباهات مسئولین آموزش وپرورش است.

کد مطلب: ۸۷۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارتهاری زندگی به دانش آموزان انگیزه فعالیتهای بیشتری می دهد

صدیقه مرادی گفت:ما در کشور در سال قبل جزو رتبه های اول بودیم و امیدواریم با توجه به تلاشهای زیادی که در سازمان دانش آموزی میشود هر روز شاهد کسب رتبه های بالا باشیم.

مرادی افزود:حضور دانش آموزان در سازمان دانش آموزی نشان از تنوع برنامه ها است لذا سعی کنید با اجرای برنامه های مختلف شادابی را به جوانان هدیه کنید.

وی گفت:حضور در سازمان دانش آموزی و کانونهای فرهنگی باعث رشد فکری دانش آموزان شده و در آینده انسانی توانمند می شوند .

مرادی دانش آموزان را ظرفیتهای عظیم موفقیت کشور دانسته و گفت:ورود دانش آموزان به سازمان دانش آموزی باعث نی شود توانمندیهای خود را کشف کرده و جهت رشد بیشتر آن کوشش کنند.

وی افزود:کی از تکالیف مهم سازمان دانش آموزی تربیت شهروندانی متدین ،مشارکت جو،با اخلاق، دارای اطلاعات و معلومات و توانمند در زمینه ی مختلف است .

مرادی از آموزش مهارتهای زندگی به عنوان گام موثر جهت موفقیت دانش آموزان نام برده و گفت:دانش آموزان باید نحوه ی استفاده صحیح از رسانه ها را آموزش دیده ودر برخورد با آسیبهای اجتماعی با مشکل مواجه نشوندوهر کار فرهنگی سنگری برای دانش آموزان است تا از هجمه های تبلیغات غرب در امان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار