رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز خبر داد :

افتخار آفرینی دانش آموزانِ با نیازهای ویژه

البرز (پانا ) – کشاورز ، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در آیین گرامیداشت روز معلولین از موفقیت های دانش آموزان ِِ با نیاز های ویژه و برنامه ریزی برای ارتقای کیفی سطح خدمات به این دانش آموزان خبر داد .

کد مطلب: ۸۷۵۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزانِ با نیازهای ویژه

مراسم روز جهانی معلولان با حضور قدمی، معاون وزیر آموزش و پرورش و قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش در کانون شهید فهمیده کرج برگزار شد .

در این مراسم کشاورز، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از با اشاره به موفقیت های دانش آموزان با نیاز ویژه گفت : کسب 19 مقام انفرادی و تیمی در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی کشوری ، دعوت 6 نفراز دانش آموزان ناشنوا به تیم ملی کشتی نوجوانان،دعوت 1 نفر از دانش آموزان ناشنوا به تیم ملی تکواندو نوجوانان و کسب مقام اول رشته شنای آسیا توسط یکی ازدانش آموز کم بینا، گوشه ای از موفقیت های این عزیزان می باشد .

وی گفت: تا کنون به 82 نفر از دانش آموزان به مبلغ 85/000/000 تومان خدمات حمایتی، پزشکی ، دارویی و جراحی ارائه شده است .

کشاورز با اشاره به شرکت بیش از1550 نفر از دانش آموزان در پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای افزود : افزایش تعداد مراکز آموزشی و توان بخشی مشکلات ویژه یادگیری دولتی و غیر دولتی از8 مرکز به 18مرکز و پوشش تحصیلی65نفر از دانش آموزان استثنایی( طیف اتیسم) از دیگر پیشرفت های است که با برنامه ریزی و پیگیری همکاران حوزه آموزش استثنایی البرز محقق شده است .

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از ارائه خدمات برنامه توان بخشی به931نفراز دانش آموزان استثنایی به مبلغ 78/000/000 تومان و جذب تعداد 11نفر از نیروهای طرحی برای ارائه خدمات توان بخشی به دانش آموزان استثنایی خبر داد .

کشاورز با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های ضمن خدمت برای همکاران افزود : جهت تامین مدرس دوره های استانی، بیش از 41نفر از همکاران به دوره های ضمن خدمت کشوری اعزام شده اند و 3288 ساعت دوره ضمن خدمت برای آموزگاران و دبیران در خصوص کتب جدید التالیف ویژه مدارس استثنایی در سطح استان برگزار شده است .

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح کشوری طناب زنی برای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی برای اولین بار در سال تحصیلی جاری(پایلوت کشوری) با همت اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار