جشنواره الگوهای برتر تدریس فرصتی برای بازآموزی دستاوردهای علمی است

خرم آباد ( پانا ) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس "درس تفکر و سبک زندگی" فرصتی برای بازآموزی دستاوردهای علمی مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران این درس است.

کد مطلب: ۸۷۵۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای برتر تدریس فرصتی برای بازآموزی دستاوردهای علمی است

اسدالله عباس زاده در حاشیه جلسه مربیان و مشاوران درس تفکر و سبک زندگی، اظهار کرد: ترویج فرهنگ پژوهش و ارتقای توانمندی های حرفه ای معلمان با تبادل دستاوردهای علمی آن ها میسر می شود.
وی تصریح کرد : جشنواره الگوی برتر تدریس فرصت بازآموزی علمی و تحقیقاتی همکاران فرهنگی را به شکل فردی و گروهی فراهم می آورد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه اصلاح و تغییر نگرشهای رایج در شیوه های تدریس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است، گفت: تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های نوین یاددهی و یادگیری سبب افزایش اندوخته های علمی آن ها می شود.
وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه منطقه ای جشنواره تا پایان 10 بهمن ماه 97 است، توضیح داد: آثار برتر هر منطقه تا 20 اسفند ماه 97 به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال خواهند شد.
عباس زاده در ادامه افزود: داوری آثار ارسالی از سوی مناطق از اول اسفند ماه 97 در دبیرخانه استانی آغاز می شود که پس از بررسی و اعلام نتیجه از سوی داوران، آثار برتر بر روی سایت دبیرخانه بارگذاری می شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در پایان، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته 10 اثر برگزیده استان برای شرکت در جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس "درس تفکر و سبک زندگی" به وزارت آموزش و پرورش معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار