راه برون رفت جامعه از معضل بیکاری، یادگیری مهارت‌های اشتغالزاست

خرم آباد ( پانا ) - معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش در نشستی که با حضور مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای و روسای انجمن های صنفی شهرستانهای استان لرستان و با هدف تبیین برنامه ایران مهارت برگزار شد، بیان داشت : راه برون رفت جامعه از معضل بیکاری یادگیری مهارتهای مناسب در جهت اشتغالزایی افراد است.

کد مطلب: ۸۷۵۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
راه برون رفت جامعه از معضل بیکاری، یادگیری مهارت‌های اشتغالزاست

نصرالله بازگیران در این نشست با یاد کردن از تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با توجه به منویات مقام معظم رهبری و معرفی مدرسه به عنوان کانون آموزش مهارت، راه برون رفت جامعه از معضل بیکاری را یادگیری مهارتهای مناسب در جهت اشتغالزایی افراد اعلام نمود.
معاونت آموزش متوسطه استان لرستان با اشاره به دلایل اجرای این طرح در مقطع متوسطه اول، بیان داشت: مسیر موفقیت در زندگی، از مدرسه شروع می شود و دانش آموزان در این سنین بهترین وضعیت را برای شناخت و جهت‌گیری مسیر زندگی و شغلی آینده را دارا هستند.
وی افزود: ایران مهارت حاصل یک کار تیمی و مشارکتی است که با اجرای درست در مدارس، می تواند در توسعه فرهنگ کار و نوآوری، انتخاب رشته و هدایت تحصیلی دانش آموزان براساس علاقه و استعداد تاثیرگذار باشد.

بازگیران در پایان بیان داشت : تغییر نگاه و نگرش خانواده ها بهترین کمک را در جهت سوق دادن دانش آموزان در مسیر انتخاب رشته های مهارتی داشته و امیدواریم با ارائه آموزش های کیفی در این طرح زمینه برای مشارکت بیشتر دانش آموزان در سالهای آتی فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار