آموزش زندگی هدفمند از وظایف سازمان دانش آموزی است

معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه نشست روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) گفت: آنکه پیشرفت را در خود نبیند به نقصان نزدیکتر است و هرکس به سمت نقصان پیش رود به نابودی نزدیک است ،یک مدیر یا رهبر باید دارای توانمندی های فردی و اجتماعی باشد و شرط اول موفقیت در رهبری ایمان و اعتقاد به کاری است که به عهده گرفته است.

کد مطلب: ۸۷۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش زندگی هدفمند از وظایف سازمان دانش آموزی است

محمود رجبی پور گفت:روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق باید پشتیبان تمام بخشهای اداره باشند.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین به عنوان کامل ترین سند آموزش وپرورش گفت:با مطالعه سند تحول بنیادین برنامه ها را بهتر انجام دهید و به نتیجه مطلوب برسید.

وی افزود : در جامعه فعلی ما ویترینهای جذاب زیادی وجود دارد که جوانان ما را نشانه گرفته و جذب خود می کنند سازمان دانش آموزی باید با ارائه ی برنامه های متنوع جلوی فعالیتهای نا سالم را بگیرد.

رجبی پور در ادامه گفت:اعتماد به نفس را در وجود خود و دانش آموزان نهادینه کنید و اگر باور داشته باشید برنامه های سازمان دانش آموزی مثمر ثمر است با جدیت بیشتری جهت موفقیت دانش آموزان و ارائه ی آموزشهای لازم فعالیت خواهید کرد.

وی در انتها نحوه ی ثبت دانش آموزان پیشتاز را در سامانه سازمان دانش آموزی آموزش داده و از استقبال زیاد دانش آموزان جهت ثبت نام خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار