معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:

یادواره شهدای سوادآموزی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ارومیه (پانا)- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری یادواره شهدای سوادآموزی استان در تاریخ 19 آذر سال جاری  دراین استان خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای سوادآموزی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

علی اکبر صمیمی در جلسه ستاد بزگداشت یادواره شهدای سوادآموزی آذربایجان غربی که در دفتر این معاونت برگزار شد، از برگزاری یادواره شهدای سوادآموزی در دی ماه سالجاری خبر داد و اظهار کرد: یادواره شهدا یک برنامه فرهنگی است و با اجرای این نوع برنامه‌ها، کشور از هجمه‌های فرهنگی و ضد ارزشی دشمن مصون می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای سیاست های سازمان نهضت سواد آموزی هر ساله برنامه هایی در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ و ایثار شهادت برگزار می شود، عنوان کرد : مقرر شده به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، یادواره شهدای سواد آموزی روز 19 آذر ماه در استان برگزار شود.

صمیمی عنوان کرد: این آیین معنوی با حضور مسئولین کشوری و استانی، خانواده های معزز شهدای سواد آموزی، جمعی از ایثارگران، آموزش دهندگان و دست اندرکاران سواد آموزی استان برگزار می شود.

به گفته معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان عرصه سواد آموزی کشور 176 شهید را دارا می باشد که سهم آذربایجان غربی از این شهدا 6 شهید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار