استفاده از ظرفیت دانشجویان در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

تایباد (پانا) - فرماندار تایباد ازدانشجویان به عنوان رکن اساسی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه و نقش موثر آن ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نام برد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت دانشجویان در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

حسین شرافتی راد، دراین جلسه بیان کرد: دانشجویان می‌توانند نقش هدایت و رهبری را در جامعه برعهده داشته باشند و آنچه در مسیر اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و نیز پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است را انجام دهند.


وی اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن فرهنگ و دانش و سایر ارزشهای جامعه را با راه اندازی جنگ نرم مورد حمله قرار داده است نقش دانشجویان در سنگر علم و دانش بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

نماینده عالی دولت در تایباد بیان کرد: دشمنان با نقشه و توطئه‌های پلید افکار مردمی را تحت شعاع قرار می‌دهند و سعی دارند با انتشار باورهای غلط نارضایتی عمومی ایجادکنند و دانشگاه‌ها می‌توانند در این عرصه پایگاهی برای توسعه و ترویج فرهنگ صحیح افکار اجتماعی باشند.


رییس کمیته دانشجویی تایباد گفت: فراگیری علم و دانش راهی موثر برای افتخارآفرینی، رشد و تعالی کشور باشد که در اجرای این مهم دانشجویان و دانشگاه‌ها بیشترین سهم را دارند.
شرافتی به برگزاری هرچه باشکوه‌تر و منسجم‌‌تر مراسم 16 آذر روز دانشجو تأکید کرد و افزود: واقعه خونین ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران، تبلوری است از جوهره بیداری، رشادت، فداکاری و انجام وظیفه الهی از سوی دانشجویان غیرایرانی دربرابر ظلم دستگاه خودکامه ستم‌شاهی و استکبار شیطانی آمریکا و پیام روشن آن، برای دانشجویان در تمام دوران‌ها، تأسی به سرور و سالار شهیدان کربلا امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، آزادگی، ایستادگی، و دفاع از ارزش‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای پیشرفت فرهنگی و اجتماعی نیاز است از ظرفیت دانشجویان در تمام عرصه‌ها بهره‌مند شد و همچنین آنان را در تمام امور مشارکت داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار