مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر خبر داد:

کسب 3 مقام کشوری توسط دانش آموزان ورزشکار دبیرستان کاشی نیلوفر

بیرجند(پانا) ـ مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گفت: دانش آموزان ورزشکار این آموزشگاه در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب 3 عنوان برتر کشور در رشته دو و میدانی شدند.

کد مطلب: ۸۷۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 3 مقام کشوری توسط دانش آموزان ورزشکار دبیرستان کاشی نیلوفر

طیبه حمیدی صبح امروز در گفتگو با خبر نگار پانا در بیرجند، اظهار کرد: در سال گذشته 370 دانش آموز این آموزشگاه در المپیاد درون مدرسه ای شرکت کردند.

وی با اشاره به مشارکت صد درصدی دانش آموزان در این المپیاد، تصریح کرد: دبیرستان نمونه کاشی نیلو فر به مدت 3 سال متوالی موفق به کسب عنوان ممتاز کشوری در طرح تعالی شده است.

مدیر آموزشگاه نمونه کاشی نیلوفر با بیان این مطلب که انسال نیز 420 دانش آموز این دبیرستان در بازی های المپیاد درون مدرسه ای شرکت می کنند، ادامه داد: مشارکت بالای دانش آموزان، معلمان و اولیای محترم درتمام امور اداری، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی مدرسه رمزموفقیت و مایه ی افتخار خادمین نظام تعلیم و تربیت در این آ موزشگاه به شمار می رود.

حمیدی اضافه کرد: شرکت دانش آموزان در برنامه هایی از این دست زمینه سازافزایش شادی ونشاط دانش آموزان و ایجاد رقابت سالم در بین آنان می شود.

وی با بیان این که دانش آموزی که به لحاظ روحیه شاداب وازنظر جسمی سالم وسلامت باشد بدون شک از نظر علمی خیلی خوب و موفق است، افزود: المپیاد درون مدرسه ای در دبیرستان نمونه کاشی نیلو فر در شش رشته ورزشی برگزار می شود که 3رشته آن به صورت تیمی و 3رشته دیگر به صورت انفرادی است.

مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلو فر اضافه کرد: بازی های بومی محلی والیبال وهندبال در قالب رشته های تیمی و مسابقات تنیس روی میز بدمینتون وشطرنج به صورت انفرادی برگزار می شود.

وی از فعالیت 20درصد دانش آموزان این آموزشگاه در مسابقات قهرمانی استانی و کشوری خبر داد و تأکید کرد: در سال گذشته 3دانش آموزدختر این آموزشگاه موفق به کسب مدال های کشوری در مسابقات دو و میدانی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار