اجرای قطعاتی از سعید فرجپوری و پرویز یاحقی ویژه بانوان در نیاوران

تهران (پانا) - گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان، به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی، 14 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.

کد مطلب: ۸۷۵۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای قطعاتی از سعید فرجپوری و پرویز یاحقی ویژه بانوان در نیاوران

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، این کنسرت که تنظیم قطعات آن بر عهده نیوشا بریمانی است، در دو بخش اجرا خواهد شد. بخش نخست در مایه «شور» و «دشتی» است که قطعات محلی و فولکلور و نیز قطعاتی از همایون خرم و سعید فرجپوری در آن اجرا می‎شود. بخش دوم کنسرت نیز در مایه اصفهان خواهد بود و در آن قطعاتی از پرویز یاحقی؛ سعید فرجپوری؛ محمدسریر؛ همایون خرم و عباس شاپوری اجرا می‎شوند‌. در بخش‎هایی از این کنسرت نیز گروه «هرنگ» به سرپرستی سعیده ترکاشوند به اجرای حرکات آیینی می‎پردازند.

اعضای گروه موسیقی «نهال» عبارتند از: نیوشا بریمانی(رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه)، مینو قاسم پور(نوازنده قانون)، رخساره رستمی( نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی(نوازنده فلوت)، یلدا صمدی(نوازنده پیانو)، مریم ملا(نوازنده تنبک)، عسل ملک زاده(نوازنده دف و دایره).

گفتنی است گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان، چهارشنبه 14 آذر ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار