شناسایی یک هزار و ۲۹۳ انبار و سوله در شهرستان‌های غرب تهران

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی یک هزار و ۲۹۳ انبار و سوله در شهرستان‌های غرب استان تهران و کشف بیش از ۲۵۹ میلیارد ریالی انواع کالای احتکار شده در یک هفته گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی یک هزار و ۲۹۳ انبار و سوله در شهرستان‌های غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار تحت عنوان طرح کنترل و بازدید از انبارها، سوله‌ها و باغات در شهرستان‌های غرب استان تهران طی یک هفته گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو کالاهای احتکار شده را در یک هزار و ۲۹۳ انبار و سوله در سطح شهرستان‌های قدس، ملارد، اسلامشهر، بهارستان، شهریار و رباط کریم شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از این محل‌ها، تعداد قابل توجهی روغن موتور تقلبی، سینک ظرفشویی و رویه اجاق گاز، لوازم یدکی خودرو، پوشاک بچه، کاشی و سرامیک چینی، الیاف خارجی، لوازم تزئینی، غلطک آسیاب کارخانه آرد و برنج کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را ۲۵۹ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: ۳۸ نفر در این راستا دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۳ خودرو نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتوانند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه‌ای برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار