شورای تامین استان تهران به پرونده همسایگی مدرسه شهید کمال وجودی و پمپ بنزین رسیدگی می‌کند

تهران (پانا) - معاون حقوقی آموزش و پرورش منطقه 14 تهران از پیگیری پرونده همسایگی مدرسه و پمپ بنزین در شورای تامین استانداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای تامین استان تهران به پرونده همسایگی مدرسه شهید کمال وجودی و پمپ بنزین رسیدگی می‌کند

حسین الهامینژاد: ماجرای همسایگی پمپ بنزین و مدرسه شهید کمال وجودی در منطقه 14 تهران این بار در شورای تامین استان تهران در حال پیگیری است. پیش‌تر پانا گزارشی درباره تهدید سلامت دانش‌آموزان این مدرسه به دلیل همسایگی با پمپ بنزین و آزار بوی بنزین برای دانش‌آموزان و البته جاگذاری مخزن 90هزار لیتری بنزین زیر دیوار مدرسه و خطرات احتمالی آن منتشر کرد.

اداره کل آموزش و پرورش تهران هم یک بار دیگر شکایت خود را از پمپ بنزین به دادستانی برد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بعد از شکایت وزارت آموزش و پرورش از پمپ بنزین و شرکت پخش فراورده‌های نفتی، شورای تامین استانداری تهران مسئولیت حل این مشکل را بر عهده گرفته است.

در همین رابطه علی میرزاده، مسئول حقوقی اداره آموزش و پرورش منطقه 14 تهران که مدرسه شهید کمال وجودی در آن واقع شده است، به پانا گفت: «چند جلسه با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و شرکت پخش فراورده‌های نفتی در استانداری تهران و شورای تامین استان برگزار شده است. ما در این جلسات خطر آتش‌سوزی و انفجار، صدمات ناشی از بوی بد بنزین و نگرانی اولیای دانش آموزان را به اعضای شورای تامین منتقل کردیم.»

او ادامه داد: «مسئولان شرکت پخش فراورده‌های نفتی نیز مدعی بودند که تمام استاندارد‌های لازم برای ساخت پمپ بنزین را رعایت کرده‌اند اما کجای دنیا پمپ بنزین با مخزن 90هزار لیتری را در همسایگی مدرسه‌ای با 300 دانش آموز می‌سازند؟»

میرزاده از برگزاری چند جلسه در شهرداری تهران نیز خبر داد و گفت: «در شهرداری تهران نیز چند جلسه با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و شرکت پخش فراورده‌های نفتی برگزار شد که تا به امروز نتیجه‌ای به همراه نداشته است.»

معاون حقوقی آموزش و پرورش منطقه 14 گفت: «قرار است شورای تامین استان تهران نتیجه نهایی را اعلام کند و تکلیف همجواری مدرسه و پمپ بنزین را مشخص کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار