معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان:

برگزاری سه دوره آموزشی به صورت الکترونیکی ویژه فرهنگیان استان کردستان

سنندج(پانا)-معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری سه دوره آموزشی به صورت الکترونیکی برای کارکنان اداری و آموزشی شاغل در مقاطع مختلف تحصیلی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سه دوره آموزشی به صورت الکترونیکی ویژه فرهنگیان استان کردستان

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: محتوا و آزمون این دوره ها به صورت الکترونیکی بوده و بعد از مطالعه مطالب و انجام آزمون، فراگیر باید کارنامه آموزشی خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

محمدی به زمان برگزاری این دوره ها نیز اشاره کرد و گفت: ثبت نام از تاریخ 10 لغایت 30 آذر می باشد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت یادگیری سیمین به نشانی http://www.ebl1.ir/kurdمراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: هزینه شرکت در این دوره ها که جهت تهیه محتوا و طراحی سوالات آزمون هر دوره می باشد به عهده فراگیران خواهد بود که به صورت الکترونیکی و در حین ثبت نام قابل پرداخت می باشد و فراگیران می بایست برای گذراندن هر دوره، مطالب را مطالعه کرده و در آزمون که به صورت یک مرحله ای در سامانه سیمین برگزار می شود شرکت کنند.

وی با اشاره به عناوین دوره ها و شرایط فراگیران گفت: دوره 32 ساعته مدیریت کلاس درس برای همه معلمانی که رشته شغلی آن ها آموزگاری، دبیری، هنر آموزی، مربی امور تربیتی، مدیر واحد آموزسی و مشاوره تحصیلی می باشد که هزینه شرکت در این دوره شش هزار تومان است.

به گفته محمدی همچنین دوره 16 ساعته راهکارهای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی ویژه همه کارکنان اداری و آموزشی بوده و هرینه شرکت در این دوره نیز چهار هزار تومان می باشد.

وی ادامه داد: دوره هشت ساعته حقوق شهروندی در نطام اداری نیز برای همه کارکنان اداری و آموزشی بوده و هزینه شرکت در این دوره نیز سه هزار تومان است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه شرکت در این دوره ها کاملا اختیاری است؛ گفت: امکان ثبت نام برای همکارانی که در سال تحصیلی جاری بیش از 200 ساعت دوره گذرانده و یا ثبت نام کرده اند؛ وجود ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار