مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان ری:

برگزاری جلسه آموزشی مدیران و مربی‌های مهدکودک‌های شهرستان ری

شهرری(پانا) - مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان ری از برگزاری جلسه آموزشی مدیران و مربی‌های مهدکودک‌های شهرستان که به همت واحد آموزش بهداشت خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی مدیران و مربی‌های مهدکودک‌های شهرستان ری

سعیده شریفی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با حضور حدود سی تن از مربیان و مدیران مهد کودک های بهزیستی برگزارشد،درباره آیین نامه های بهداشت محیط در مهدکودک ها و اهمیت رعایت بهداشت محیط صحبت شد.

شریفی با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث در محیطی که کودکان در آن هستند ادامه داد: به جهت اهمیت موضوع کارشناس کودک شبکه کتابچه ای آموزشی با همین موضوع را در اختیار مربیان و مدیران مهد کودک ها قرارداد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ری با اشاره به هفته پیشگیری از دیابت و برنامه هایی که در این هفته به همت شبکه بهداشت اجراشد گفت: چون آگاهی مردم نسبت به پیشگیری از این بیماری بسیار مهم است، آموزش هایی را برای مراقبین بهداشت داشتیم و وظایف آنها را در آموزش به اقشار مردم و اجرای برنامه های مربوطه را به آن ها یادآوری و تکرار کردیم.

شریفی ادامه داد: در همین رابطه در شبکه بهداشت باقرشهر همایشی با عنوان پیشگیری از دیابت با همکاری سازمان‌های مختلف مانند شهرداری و شورای اسلامی منطقه، آموزش‌وپرورش، اداره ورزش و جوانان و برگزار شد که سام درخشانی به‌عنوان هنرمند سفیر دیابت در این برنامه حضور داشت.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار