مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز :

رویکرد اصلی آموزش و پرورش البرز، تربیتی و عمرانی است

البرز (پانا) -قاسمی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با حضور در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت : رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان ، رویکرد تربیتی و عمرانی است و مهمترین اصل آموزش و پرورش نگاه فرهنگی و تربیتی است .

کد مطلب: ۸۷۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد اصلی  آموزش و پرورش البرز، تربیتی و عمرانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به توانمندی های فرهنگیان در استان البرز افزود : معلمان استان البرز از ظرفیت علمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی اظهار داشت:استان البرز از نظر علمی و آموزشی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و این یک نقطه قوت در آموزش و پرورش استان است و می توان کارهای بزرگی انجام داد و آنها را به عنوان یک مدل و الگو به کل کشور معرفی نمود.

قاسمی با اشاره به با تغییرات صورت پذیرفته در اداره کل آموزش و پرورش استان افزود : رویکرد اصلی آموزش و پرورش البرز ، رویکرد تربیتی و عمرانی است و مهمترین اصل آموزش و پرورش نگاه فرهنگی و تربیتی است و در کنار آن باید فعالیت عای عمرانی نگاه ویژه ای داشت.

وی گفت : پیشرفت و توسعه استان در آموزش و پرورش نیاز مبرم به همکاری تمامی معلمان دارد و اداره کل به تنهایی ازعهده آن بر نمی آید و در این زمینه از ظرفیت نیروی توانمند انسانی باید بهره جست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار