شهردار منطقه 20:افزایش دانش و مهارت ارتباطی نیروی انسانی در دستور کار شهرداری قرار دارد

شهرری(پانا) - شهردار منطقه 20 یکی از وظایف مهم در شهرسازی را افزایش بهره وری در معاونت شهرسازی برشمرد و افزود: افزایش بهره وری را می توان در دو مقوله کارگاهی و اثر بخشی تقسیم بندی کرد که در حوزه کارگاهی پرسنل شهرسازی بایستی از لحاظ دانشی و مهارتی ارتقاء بیابند.

کد مطلب: ۸۷۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه 20:افزایش دانش و مهارت ارتباطی نیروی انسانی در دستور کار شهرداری قرار دارد

فرهاد افشار در مراسم تکریم و معارفه معاونان شهرسازی ومعماری منطقه 20 با بیان این مطلب ادامه داد:تسلط بر دستور العمل های شهرسازی کفایت نمی کند و افراد بایستی دانش کافی، مهارت های تخصصی، فردی و ارتباطی را نیز کسب کنند تا با استفاده از هوش عاطفی رضایت مندی شهروندان و مراجعه کنندگان فراهم شود.

وی به اهمیت سازماندهی نیروی انسانی درحوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: ساماندهی دفاتر خدمات الکترونیک و کیفی سازی فعالیت های دفاتر از دیگر مباحث مهم است که نیاز به بررسی بیشتر دارد تا در صورت نیاز در تمامی محلات توسعه یابند.

افشار به شناسایی چالش های داخل اشاره کرد و افزود: با توجه به اعتقادی که داریم و شعاری که انتخاب کردیم در قالب ری، شهر ایرانی اسلامی پیشرو، تلاش می کنیم تا خدمات رسانی به مردم در حد استاندارد و بالاتر از میانگین و در لایه های اول رتبه بندی مناطق 22 گانه شهر تهران قرار بگیرد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار