طرح استعداد یابی در سما شیروان برگزار می شود

بجنورد (پانا)-طرح استعداد یابی دانش آموزان در دبستان دخترانه سما شیروان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح استعداد یابی در سما شیروان برگزار می شود

زهرا نگهبان زعفرانلو مدیر دبستان دخترانه سما شیروان با بیان اینکه بهترین سن استعداد یابی دوران پیش دبستانی و دبستان است، گفت: این آموزشگاه با بهره گیری از امکانات متنوع و استفاده از نیروهای متخصص شرایط را برای کشف و پرورش استعداد های دانش آموزان فراهم کرده است .

نگهبان افزود : استعداد از سه فاکتور علاقه، توانایی جسمی و بعد روانی تشکیل شده که روند شکل گیری استعداد دانش آموزان در این آموزشگاه به خوبی کشف و سپس شکوفا می شود.

وی امکان کسب تجربه و آزمون و خطا در بخش های مختلف آموزشی ، فرهنگی و ورزشی را از اقدامات پرورش استعداد در دبستان اعلام کرد و ادامه داد : واحد پرورشی این آموزشگاه در زمینه های مذهبی، قرآن(ترتیل، حفظ، احکام و انشای نماز) ،موسیقی، ورزشی، هنرهای تجسمی( طراحی، نقاشی خوشنویسی)، ادبی(کتابخوانی، داستان نویسی، شاهنامه خوانی و نقالی) استعدادهای دانش آموزان را شناسایی و جهت توسعه آن فعالیت های شاخصی را انجام داده است.

از امکانات این آموزشگاه جهت استعدادیابی می توان وجود تجهیزات آموزشی، آزمایشگاهی و فضای کلاسی مناسب، تخته و دیتا پروژکتورهای هوشمند، کارگاه های کامپیوتر، نور و مهارت و مجموعه سالن های ورزشی دررشته های مختلف را می توان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار