افشار: پیست دیزین قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی را دارد

تهران (پانا) - مدیرعامل جدید پیست اسکی دیزین بر جذابیت های طبیعی پیست دیزین تاکید کرد و این جاذبه‌ها را در دنیا کم نظیر عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۵۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افشار: پیست دیزین قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی را دارد

شهیار افشار در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل جدید پیست دیزین با بیان مطلب فوق افزود: پیست دیزین برای این که تبدیل به یک منطقه توریستی و ورزشی بین المللی شود، نیاز به توجه بیشتر دارد و باید امکانات آن به روز شود تا هم برای جذب توریست مناسب باشد و هم اینکه مردم خوب تهران و البته ایران بتوانند به راحتی و با آسودگی خاطر به این منطقه زیبا بیایند و تفریح و ورزش کنند.
وی ادامه داد: همه دوستانی که قبل از این در دیزین مدیریت کرده اند، هدفشان خدمت بوده و من اصلا دوست ندارم کسی را متهم کنم که کم یا زیاد کار کرده، ولی باید قبول کنیم که پیست دیزین به فراخور جذابیت هایی که دارد، توسعه پیدا نکرده و باید بسیاری از وسایل و امکانات آن به روز رسانی شود.
مدیرعامل پیست دیزین سپردن کار به جوانان مستعد را یکی از مهم ترین راههای توسعه پیست دیزین دانست و تصریح کرد: بنده به جوانان اعتقاد دارم. از این رو، افرادی که امروز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیریت منطقه زیبای پیست دیزین احکام خود را دریافت کردند، از جوانان کاربلد و دلسوز هستند و همان طور که به بنده اعتماد شده، من هم به این همکاران جوان و خوش فکر خودم اعتماد می کنم و اعتقاد دارم که در آیند ه ای نزدیک تحولی بزرگ را در پیست دیزین شاهد خواهیم بود.
افشار در ادامهذ اظهار داشت: در تصور اذهان عمومی این گونه جا افتاده که ورزش اسکی متعلق به قشر مرفه و ثروتمندان است، ولی بنده سعی دارم با کمک همکاران و رسانه ها این نگاه را تغییر دهم، به گونه ای که همانند گذشته های نه چندان دور، هر خانواده ای با هر سطح درآمد به ورزش اسکی بپردازد و یک روز خوب و شاد را با کمترین هزینه در کنار خانواده در اینجا سپری کند.
وی در پایان گفت: از فدراسیون اسکی، مردم خوب منطقه دیزین و دربندسر و روستاهای اطراف، وزارت ورزش و جوانان و بخشداری و اداره کل ورزش و استانداری و نهادهای استان البرز می خواهم که کمک کنند تا یک پیست بین المللی را برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی در دیزین آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار