کاوه یغمایی و سیروان خسروی در فصل جدید همکاری

تهران (پانا) – کاوه یغمایی با انتشار تازه‌ترین آهنگ خود به نام «دژاوو» از همکاری با سیروان خسروی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کاوه یغمایی و سیروان خسروی در فصل جدید همکاری

این موزیسین سبک راک که طی هفته‌های اخیر به ایران آمده است، قرار است تعدادی از ساخته‌های جدید خود را در کنسرتی در پایان همین هفته اجرا کند.

بر اساس اطلاعاتی که یغمایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، شاگرد قدیمی او، سیروان خسروی، در این اجرا حضور خواهد داشت. سیروان در تنظیم و مسترینگ بعضی از آهنگ‌های جدید با یغمایی همکاری داشته است.

سیروان خسروی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. او در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در کنسرت کاوه یغمایی حضور داشت.

یغمایی طی روزهای 15 و 16 آذرماه در سالن وزارت کشور به صحنه خواهد رفت. بلیت‌فروشی این کنسرت آغاز شده است.

کاوه یغمایی متولد ۱۳۴۷در تهران است. خواننده و نوازنده و تنظیم کننده و آهنگ ساز راک ایرانی، بزرگ‌ترین فرزند کوروش یغمایی خواننده و نوازنده و تنظیم کننده و آهنگ ساز موسیقی راک ایرانی ست. اولین آلبوم او با نام «مترسک» با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر شد. یغمایی که برای پیگیری موسیقی روز دنیا و همچنین ایجاد همکاری با موزیسین‌های بین‌المللی ایران را ترک کرده بود مدتی در ونکوور کانادا اقامت گزید. آلبوم دوم خود را با نام سکوت سرد توسط کمپانی ترانه در سال ۱۳۸۶ منتشر کرد. او در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ به ایران بازگشت و در سال ۱۳۹۵ آلبوم منشور را منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار