در گردهمایی تخصصی مدیران مدارس غیردولتی استان زنجان عنوان شد:

هدف آموزش و پرورش رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است

زنجان(پانا)-اولین جلسه تخصصی کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس دوره دوم متوسطه غیر دولتی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است

شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در ابتدای این جلسه در تبیین برنامه های کیفیت بخشی مدارس گفت : کیفیت کامل رسیدن به نقطه خاصی نیست بلکه استانداردی را تعریف می کنند که دامنه ای دارد و در صورت رسیدن به آن دامنه و استاندارد ، کیفیت فعالیت هم مورد ارزیابی قرار می گیرد . در این راستا انتظارات از مدارس در بحث کیفیت با توجه به داشته های آن مدرسه خواهد بود و در این زمینه هیچ مدرسه ای با مدرسه دیگر مورد مقایسه قرار نمی گیرد.

وی افزود: نگاه و دیدگاه مدیر ، معلم و تمامی عوامل دخیل در مدرسه در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی و رسیدن به آرمان های برنامه تعالی اهمیت دارد.

شهبازی در ادامه با تأکید بر جایگاه مدیریت در امر کیفیت مدارس افزود : مدیریت آموزشگاه مهمترین محور در رسیدن به برنامه تعالی است .

وی افزود: هدف آموزش و پرورش رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است و در این راستا باید تلاش کنیم تا دانش آموزان را با مهارتهای زندگی بیش از پیش آشنا کنیم.

معاون آموزش متوسطه استان کسب رتبه دوم کشوری در تحلیل نتایج امتحانات نهایی در سال تحصیلی96 - 95 را مرهون فعالیت های مدیران و معلمان مدارس دانسته و گفت : تلاش مدیران و معلمان در زمینه رشد میانگین مدارس بسیار حائز اهمیت است و وظیفه مسئولان در حمایت و تسهیل گری امورات باید در توسعه مدارس غیر دولتی با شعار کیفیت و رسیدن به تعالی به عنوان برنامه در نظر گرفته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار