ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران از فردا آغاز می‌شود

تهران (پانا) - جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست‌اندرکاران صنعت پوشاک کشور از فردا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران(ایران مد 2018) به نمایش گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران از فردا آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران، مراسم گشایش این نمایشگاه فردا با حضور مقام‌های مسئول مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر هشت هزار متر مربع برگزار خواهد شد، حدود 60 شرکت داخلی، ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون‌های تولیدی خود، نوین‌ترین طرح‌های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی خواهند کرد.

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران، ده‌ها شرکت و واحد تولیدی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را در قالب طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون ارائه می کنند. همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین‌ترین طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

علی مرادی رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه خاطر نشان کرد: ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پاد نوین و با نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، تلاش کردیم این نمایشگاه را در راستای این حمایت از پوشاک ایرانی برگزار کنیم بنابراین نمایشگاه ایران مد می‌تواند ضمن تحقق این هدف، گامی مهم در جهت افزایش اعتماد جامعه مصرف‌کنندگان به پوشاک داخلی بردارد.

وی گفت: ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی‌کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران است.

قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمه‌های سختی وارد می‌کند البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده است و در حال انجام است اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران از فردا تا ۱4 آذر هر روز از ساعت 9 تا 17 در سالن‌های 38A ، 38B و 35 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار