ناکامی سارقان با هوشیاری پلیس

چناران ( پانا)- فرمانده انتظامی چناران از ناکام گذاشتن سارقان حین سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ناکامی سارقان با هوشیاری پلیس

برات اویسی، فرمانده انتظامی چناران در تشریح این خبر، گفت: مأموران کلانتری 12 گلمکان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که سعی داشت در تاریکی شب خود را از دید مأموران پنهان کند، مشکوک می شوند.
وی افزود: مأموران گشت با هوشیاری، جهت بررسی خودرو به این وانت پیکان نزدیک شدند و سرنشینان آن با دیدن ماموران بلافاصله به سرعت از محل متواری می شوند.
وی تصریح کرد: بلافاصله مأموران به تعقیب خودرو پرداخته و نهایتاً در پی عدم توجه به فرمان ایست پلیس، خودرو با شلیک گلوله، متوقف و یک نفر از سرنشینان دستگیر و دو نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب به زمین های کشاورزی اطراف، متواری شدند.
اویسی در ادامه اظهار داشت: در بازرسی از خودرو موردنظر مقدار قابل توجهی اموال مسروقه شامل تعدادی درب و پنجره، ظروف آشپرخانه و منزل، میوه و تعدادی شیرآلات ساختمانی، کشف و متهم دستگیر شده به سرقت اموال کشف شده با همدستی 2 نفر دیگر از باغ ویلاهای محدوده گلمکان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی چناران در پایان خاطرنشان کرد: همدستان این سارق شناسایی و تلاش پلیس در جهت دستگیری 2 متهم فراری تا حصول نتیجه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار