معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

آغاز برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی و جشنواره دوسالانه تجارب برترتربیتی

بجنورد (پانا)-معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی و جشنواره دوسالانه تجارب برترتربیتی در سطح مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی و جشنواره دوسالانه تجارب برترتربیتی

علی شورزاده گفت : جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا مربیان، مشاوران و دبیران این درس با شیوه های موفق و فعال تدریس آشنا شوند و هدف از برگزاری این جشنواره نیز توسعه کمی و کیفی الگوهای درس تفکر و سبک زندگی می باشد.

وی همچنین اضافه کرد: جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف ترغیب و تشویق تمامی معلمان و مدیران مدارس و کارکنان ادارات برای حضور در عرصه های پژوهشی - تربیتی و به منظور ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش آموزان برگزار می گردد .

شورزاده با اشاره به اینکه این که هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در این دوره به صورت دوسالانه برگزار می گردد، تصریح کرد: این جشنواره در جهت شناسایی و مستندسازی تجارب موفق مربیان و معاونین پرورشی ودر راستای تحقق طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارائه الگوهای کاربردی برای شکوفایی استعدادهای تربیتی دانش آموزان برگزار می گردد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امیدواریم چنین برنامه هایی بتواند به افزایش رویکرد نوین علمی و تجربی در عرصه تعلیم و تربیت بیانجامد و در نهایت ارتقای کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت را رقم بزند.

لازم به ذکر است دبیرخانه کشوری هشتمین جشنواره دوسالانه تجارب برتر تربیتی در استان اردبیل و جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در شهر تهران می باشد .

کریم کرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار