تصادف زنجیره ای در محور بوکان - مهاباد 10 زخمی برجاگذاشت

ارومیه(پانا)- مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بوکان گفت: تصادف زنجیره ای چهار دستگاه خودرو سواری در محور بوکان به مهاباد موجب زخمی شدن 10 نفر شد.

کد مطلب: ۸۷۴۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تصادف زنجیره ای در محور بوکان - مهاباد 10 زخمی برجاگذاشت

طاهر فیضه شامگاه اظهار داشت: در این حادثه که در کیلومتر پنج این محور و در نزدیکی روستای «اختطار» بوقوع پیوست، 2 دستگاه پراید با 2 دستگاه پژو 405 به شدت برخورد کردند.


وی اضافه کرد: براثر شدت این حادثه بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس در قالب چهار تیم متشکل از آتش نشانان و امدادگران ایستگاه 2 آتش نشانی امیرآباد این شهرستان به محل اعزام شدند.


فیضه، با بیان اینکه حال 2 نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش است، بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.


محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، 65 کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در 80 درصد این مسیر ممنوع است.


این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان های کردستان و آذربایجان غربی به شمار می رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان غربی به شمار می رود و حذف نقاط حادثه خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار