رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان: سفر ریاست جمهوری به استان فرصت خوبی برای بیان ظرفیت‌ها و ارائه راه حل‌ها است

سمنان (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های استان در حیطه‌های مختلف احصا و در فرصت مناسب با ریاست جمهوری در میان گذاشته خواهد شد و معتقدیم این سفر می‌تواند دستاوردهای خوبی برای بخش خصوصی به همراه داشته باشد.

کد مطلب: ۸۷۴۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان: سفر ریاست جمهوری به استان فرصت خوبی برای بیان ظرفیت‌ها و ارائه راه حل‌ها است

علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در چهل و نهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سمنان گفت: سفر مقام عالی دولت به استان سمنان فرصت خوبی برای بیان ظرفیت‌ها و ارائه راه حل‌ها است و نیازهای استان شناسایی و اولویت‌بندی شده است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری شاهد تحولات بسیار خوبی در حیطه‌های مختلف و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشیم.

وی با ابراز اینکه اجرای بند (و) تبصره ۱۶ قانون می‌تواند مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را با نظام بانکی کشور بهبود بخشد،افزود: این موارد در مجلس بررسی می‌شود و از منظر بخش خصوصی اجرای قانون مذکور می‌تواند به حل مشکلات موجود بسیار کمک کند.

لزوم اجرای مصوبات شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی

جمعه‌ای ضمن تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سطح ملی و استانی، تصریح کرد: فعالان اقتصادی که واردات کالا انجام می‌دهند سی‌وپنج درصد مبلغ را نزد بانک مرکزی سپرده‌گذاری می‌کنند که درخواست اتاق سمنان از شورای گفتگوی تبدیل این سپرده‌گذاری به ضمانت‌نامه بانکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار