افتتاح اولین زمین مینی گلف استان خوزستان در مسجدسلیمان

مسجدسلیمان (پانا) - با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز، رییس اداره ورزش و جوانان، جمعی از علاقمندان به ورزش گلف اولین زمین مینی گلف استان خوزستان در مسجدسلیمان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۷۴۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین زمین مینی گلف استان خوزستان در مسجدسلیمان

علی عسگر ظاهری در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که با تلاش همه دوستان توانستیم پس از گذشت سال ها، باعث توسعه در زیرساخت های ورزشی شهرستان شویم. ظاهری افزود: با رشد قابل توجهی که در بخش اعتبارات عمرانی ورزش مسجدسلیمان روی داد ما شاهد ساخت، بازسازی و بهسازی بسیاری از اماکن ورزشی مسجدسلیمان بودیم .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:۱۱ سالن ورزشی تکمیل و یا در حال بازسازی هستند، زمین های چمن مصنوعی در حال احداث هستند، مشکل اعزام تیم های ورزشی مسجدسلیمان با همکاری شورای شهر، شهردار و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مرتفع گردید. اما خود واقفیم که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که باید با همین سرعت ادامه دهیم تا کاستی های چند دهه گذشته جبران شوند. ظاهری اذعان کرد: مطمئنم اگر امکانات لازم را در اختیار جوانان مان قرار دهیم شاهد حضور موفقیت آمیز آن ها در صحنه های بین المللی خواهیم بود و برای شهرمان بیش از این افتخار آفرینی خواهند کرد .

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار مسجدسلیمان و رییس اداره ورزش و جوانان سخنانی را ایراد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار