عملکرد مدیران در تعامل با رسانه ها ارزیابی می شود

همدان (پانا) - استاندار همدان با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مدیریت روابط عمومی استانداری مسئول جمع بندی این ارزیابی است.

کد مطلب: ۸۷۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مدیران در تعامل با رسانه ها ارزیابی می شود

سید سعید شاهرخی در نشست با مدیران مسئول و سرپرستان نشریات و رسانه های استان همدان اظهار داشت: توجه به عرصه خبر بسیار ضروری است و در راستای تحقق مطالبه این قشر فعال نسبت به تشکیل کارگروه رسانه اقدام می شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به سند اطلاع رسانی استان همدان گفت: در این سند تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها مشخص است.
استاندار همدان نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف و سیاست های مدیریت ارشد استان را بی بدیل دانست و گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم تا ارتباط مطلوب با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی موثر و مفید داشته باشند.
شاهرخی خواستار برگزاری نشست های خبری پیرامون ارایه عملکرد فعالیت ها و نیز تورگردانی رسانه ها در عرصه های مختلف شد و خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه ها تقویت امید در جامعه، مثبت گرایی و پردازش مسایل امیدبخش در جامعه است هر چند از انتقادهای سازنده و به جا نیز استقبال می کنیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها یکی از ارکان توسعه استان هستند گفت: در فضای کار، فعالیت و خدمت به مردم، رسانه ها می توانند این ارتباط دو سویه را بین مردم و مسئولان برقرار کنند.
شاهرخی ، جریان سازی به معنای واقعی و مثبت را از وظایف رسانه ها دانست و گفت: از بیان نقاط ضعف که بتواند با راهکار مناسب در راستای رفع آن و تبدیل کردن به فرصت مطرح شود، استقبال می کنم.
استاندار همدان همکاری مدیران اجرایی با رسانه ها را لازم دانست و گفت: همچنان تاکید دارم که هیچ شکایتی نباید از رسانه ها در دوره مدیریتم صورت بگیرد.
در این نشست مدیران مسئول نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار