حکیم‌زاده:‌ مدیران مدارس ابتدایی فرصت‌های برابر را در اختیار همه دانش‌آموزان قرار دهند

سمنان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین در مدارس ابتدایی کشور گفت: همه برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش باید معطوف به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۸۷۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حکیم‌زاده:‌ مدیران مدارس ابتدایی فرصت‌های برابر را در اختیار همه دانش‌آموزان قرار دهند

رضوان حکیم‌زاده در گردهمایی مدیران مدارس دوره ابتدایی استان سمنان در تالار شهید مطهری این استان اظهار کرد: باید برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه اجرایی داشته باشیم.

وی مدارس را مهمترین رکن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: باید آثار اجرای سند تحول در کف مدارس دیده شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رویکرد این معاونت در اجرای سند تحول بنیادین گفت: برنامه تدبیر، رویکرد اصلی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین است.

حکیم زاده با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی همه دانش‌آموزان در تربیت اجتماعی و تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدیران مدارس ابتدایی فرصت‌های برابر را در اختیار همه دانش‌آموزان قرار دهند.

وی از مدیران مدارس به عنوان ارکان اصلی تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نام برده با اشاره به اینکه باید این نقش مدیران مدارس در اجرای سند تحول بنیادین جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: امروز برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند یک تغییر نگرش جدی در مدیران مدارس هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار