تحریم ها با تدبیر رهبری انقلاب و دولت شکسته شد

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت: تحریم های دشمنان با وجود وعده ها و تاریخ هایی که برای تشدید آن تعیین کرده بودند، با تدبیر رهبر معظم انقلاب و دولت شکسته شد.

کد مطلب: ۸۷۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تحریم ها با تدبیر رهبری انقلاب و دولت شکسته شد

سید سعید شاهرخی در جمع مدیران مسئول رسانه های استان همدان اظهار داشت: امروزه با تدابیر دولت و تحت هدایت رهبری نه تنها تحریم ها شکسته شده بلکه ارتباط کشورمان با کشورهای مختلف جهان با ظرفیت های بزرگ، گسترده تر شده است.
وی بیان کرد: ارتباط مختلف کشورمان با دنیا نه تنها قطع نشده بلکه به سرعت جایگزین انسدادها شده ، هر چند دشمنان مزاحمت ها را دارند و شاید هم تشدید شود.
شاهرخی افزود: امروزه جنگ اراده ها مطرح بوده و در این دوره کشورمان به طور قطع پیروز است.
وی اظهار داشت: مسئولان همه وجود خود را برای مردم وقف کرده اند تا جلوی این جنگ اقتصادی و رفتار ظالمانه دشمنان نظام را بگیرند و با حضور و حمایت مردم در مقابل تحریم ها ایستاده اند.
استاندار همدان گفت: دشمنان، صلابت رهبری و حضور گسترده و معنا دار پیوند مردم با انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام را نشانه رفته اند و با استفاده از زور به شدیدترین وضع تحریم کردند که فشار بر مردم باشد.
شاهرخی ادامه داد: حتی بی شرمی تا حدی که تجهیزات پزشکی و دارو را هم تحریم کردند و از راهی استفاده می کنند که ملت را از اسلام و حاکمیت جدا کنند.
استاندار همدان گفت: سبزده آبان ماه که گفته بودند پایان خط است مردم متفاوت از 38 سال گذشته ظاهر شدند و با اقتدار در راهپیمایی شرکت کردند.
شاهرخی افزود: ایران اسلامی با ارتباطاتی که با دنیا دارد که ریشه در تاریخ و تمدن و استراتژی کشور است اجازه نمی دهد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
وی اضافه کرد: ملت آزمون خود را پس داده و همواره موفق بوده و مردم مثل همیشه هوشیار هستند و درک صحیح از شرایط دارند

** معیشت مردم، اشتغال و حمایت از تولید در اولویت است
استاندار همدان با تاکید بر لزوم توجه به اولویت های تعیین شده گفت: معیشت مردم، اشتغال، حمایت از تولید و سرمایه گذاری در اولویت برنامه های کاری است.
شاهرخی افزود: هم اکنون همانند سایر استان ها کمیته مقابله با تحریم ها را تشکیل داده ایم و جمع بندی موجود مطلوب بودن شرایط اقتصادی استان است.
وی بیان کرد: در حال حاضر انبارهای استان مملو از کالاهای اساسی است و مشکلی در تامین بازار و کالاهای اساسی نداریم.
استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت موجود روبه ثبات است و تلاش لازم را داریم که مردم از تحریم ها دچار مشکل نشوند، گفت: مهمترین اقدامی که در دستور کار داریم ، توجه به معیشتف اشتغال و حمایت از تولید و سرمایه گذاران است.
شاهرخی افزود: این اهداف تاکنون خوب پیش رفته اما مصمم هستیم تا موثرتر از گذشته پیش برویم و ایجاد مشاغل جدید، حفظ مشاغل فعلی و احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده، در اولویت است.
وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی منشا رونق اقتصادی استان و اشتغالزایی است گفت: اگر این چرخه به درستی عمل کند خیلی از مشکلات برطرف می شود.
شاهرخی تاکید کرد: تمام منابع اعم از نیروی انسانی، دولتی و بخش خصوصی را بکار می گیریم تا اهداف تببین شده در حمایت از تولید و اشتغال به شکل بسیار منظم و هدفمند پیش برود.
وی افزود: دولت به سمتی می رود که بخش خصوصی در حوزه تولید و اشتغال فعالیت بیشتری پیدا کرده و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

** توجه جدی به ارتقا سرمایه اجتماعی
استاندار همدان ارتقا سرمایه اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم رکن اصلی نظام هستند و امروزه این مردم هستند که موفقیت ها را در عرصه های مختلف رقم می زنند.
شاهرخی اظهار داشت: مردم بارها توطئه ها را خنثی و جنگ را اداره کردند و پیشرفت های علمی را با دانشمندانی که فرزندان همین مرز و بوم هستند، به ارمغان آوردند.
وی ارتباط جوانان با دولت و حاکمیت را مهم دانست و افزود: با این ارتباط ها استعدادها کشف می شود و نقطه نظراتی یافت می شود که گره گشای بسیاری از دغدغه ها خواهد بود.
استاندار همدان توجه به احزاب، سازمان های مردم نهاد، اقشار جامعه به خصوص جوانان را مهم دانست و افزود: توجه به دغدغه های مردمی کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.
شاهرخی در ادامه گفت: از خداوند سپاسگزارم که در ادامه خدمتم فرصت خدمتگزاری مردم به عنوان استاندار را به من داده ، مردمی که وجودشان ریشه در تاریخ دارد، تاریخی عمیق، سراسر افتخار که در دنیا زبانزد است.
وی اظهار داشت: این میراث را مردمان می سازند و یک افتخار است که خدمتگزاری مردمی با این افتخار و بزرگی باشم.
استاندار همدان افزود: انقلاب اسلامی با هدف بلندش که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت و پیروز شد و امسال چهلمین سال را جشن می گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار